O Sklepie
Szukasz paneli, podłóg drewnianych i drzwi sprawdzonych na rynku polskim dostawców?
Jesteś pod właściwym adresem!!!
Wysoka jakość, konkurencyjne ceny, doświadczony zespół pracowników świadczących profesjonalne doradztwo i obsługę – to wszystko składa się na
W naszym sklepie oferujemy Państwu wyłącznie produkty sprawdzonych na polskim rynku producentów i dystrybutorów. Dzięki temu bazując na naszych wieloletnich doświadczeniach możemy gwarantować jakość sprzedawanych towarów i wysoki poziom związanych z tym usług. Wszystkie oferowane produkty posiadają oryginalne, fabryczne opakowanie i pełną gwarancję w myśl obowiązującego na terenie RP porządku prawnego.
Jako jeden z fundamentalnych celów naszej firmy uważamy sprawne realizowanie dostaw zamówionych towarów. Korzystamy z sprawdzonych, w toku wieloletnich działań na rynku, przewoźników którzy swoim profesjonalizmem gwarantują, że przesyłki dotrą pod wskazany na zamówieniu adres, w zadeklarowanym czasie i bez uszkodzeń. Wszystkie realizowane wysyłki są ubezpieczone. Dodatkowo umożliwiamy Państwu dostęp do bieżącej informacji odnośnie poszczególnych etapów dostawy. Interweniujemy w przypadku jakichkolwiek nieprawidłowości.
Działalność gospodarczą w branży prowadzimy już 14 lat. Naszym nadrzędnym celem była, jest i będzie satysfakcja i zadowolenie naszych Klientów. Zasada ta wraz z najwyższą dbałością o jakość i stan dostarczanych towarów, stanowią siłę napędową naszego dynamicznego rozwoju.
Pełen zakres wiedzy odnośnie zasad i warunków dokonywania zakupów w naszym sklepie uzyskacie Państwo po zapoznaniu się z Regulaminem oraz informacjami znajdującymi się w zakładkach: Jak zamawiać, Odbiór osobisty, Koszt dostawy. Ponadto jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem mailowym: sklep@e-podlogidrzwi.pl, bądź nr telefonicznym 71 794 03 32 lub 607 886 410, gdzie chętnie i wyczerpująco odpowiemy na zadane pytania i odniesiemy się do zgłoszonych wniosków lub sugestii.
Czas realizacji zamówienia:
orientacyjny czas realizacji zamówienia (w dniach roboczych) jest określony w opisie towaru
Wysyłki/odbiory:
wysyłki/odbiory osobiste towaru realizujemy po wpływie należności na nasz rachunek bankowy:
– wysyłka kurierem – 1-2 dni robocze, liczone od daty odbioru przesyłki przez kuriera
– odbiór osobisty - następnego dnia, po powiadomieniu klienta o gotowości do wydania towaru, w magazynie e-sklepu przy ul. Stargardzkiej 3 we Wrocławiu
Koszt dostawy:
koszt dostawy wylicza program po złożeniu zamówienia. Stawki za poszczególne rodzaje przesyłek znajdują się w zakładce Koszt dostawy
Gwarancja/rękojmia:
wszystkie oferowane towary posiadają gwarancję producenta/rękojmię dostawcy zgodnie z regulacjami obowiązującymi na terenie RP. Reklamacje konsumenckie, w zależności od wyboru dokonanego przez Klienta, należy kierować do Producenta/Autoryzowanego Serwisu w przypadku reklamacji zgłaszanych w oparciu o Kartę Gwarancyjną lub na adres serwis@dystrybucja.biz.pl w przypadku reklamacji zgłaszanych w oparciu o rękojmię. Na wyżej wymieniony adres mailowy należy przesłać uzupełniony druk zgłoszenia reklamacyjnego - do pobrania pod tym linkiem. Właściciel e-sklepu zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona
Polityka bezpieczeństwa:
dane osobowe naszych Klientów przechowywane są w naszej bazie z zachowaniem wszystkich obowiązujących w tym zakresie przepisów i regulacji
W A Ż N E !
- oferowane towary sprzedawane są z 23% stawką VAT. Celem otrzymania faktury należy wypełnić wszystkie rubryki formularza ZAMÓWIENIA oraz zaznaczyć w UWAGACH DO ZAMÓWIENIA - Faktura VAT. Brak podania pełnych danych skutkować będzie wystawieniem Paragonu
- każdy Klient ma prawo do pełnej informacji odnośnie interesujących go towarów i aktualnego etapu realizacji złożonego przez niego zamówienia
- po pokwitowaniu odbioru zamówionego towaru należy w obecności dostawcy/kuriera (dostawa pod wskazany adres) lub pracownika magazynu (odbiór własny) dokonać kontroli, czy opakowanie znajduje się w stanie nienaruszonym. Zaleca się również sprawdzenie zakupionego towaru
- w przypadku stwierdzenia braków ilościowych/uszkodzeń mechanicznych należy bezwzględnie spisać protokół rozbieżności
- protokół spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera, uprawnia do zgłaszania roszczeń ubezpieczeniowych, co do ilości lub uszkodzeń mechanicznych. Zalecane jest również zrobienie dokumentacji fotograficznej. Protokół rozbieżności stanowi podstawę do złożenia reklamacji z tytułu wad zamówionego towaru ujawnionych w trakcie jego odbioru/dostawy. Reklamację z tego tytułu należny złożyć w ciągu 7 dni kalendarzowych licząc od daty odbioru/dostawy przesyłki