O Sklepie
O Sklepie
Szukasz paneli, podłóg drewnianych i drzwi sprawdzonych na rynku polskim dostawców?
Jesteś pod właściwym adresem!!!
Wysoka jakość, konkurencyjne ceny, doświadczony zespół pracowników świadczących profesjonalne doradztwo i obsługę – to wszystko składa się na
W naszym sklepie oferujemy Państwu produkty wyłącznie sprawdzonych na polskim rynku producentów i dystrybutorów. Dzięki temu bazując na naszych wieloletnich doświadczeniach możemy gwarantować jakość sprzedawanych towarów i wysoki poziom związanych z tym usług. Wszystkie oferowane produkty posiadają oryginalne, fabryczne opakowanie i pełną gwarancję w myśl obowiązującego na terenie RP porządku prawnego.
Jako jeden z fundamentalnych celów naszej firmy uważamy sprawne realizowanie dostaw zamówionych towarów. Dostawy realizowane są przez sprawdzonych, w toku wieloletnich działań na rynku, przewoźników którzy gwarantują, że przesyłki dotrą pod wskazany na zamówieniu adres, w zadeklarowanym czasie i bez uszkodzeń. Wszystkie realizowane wysyłki są ubezpieczone. Dodatkowo umożliwiamy Państwu bieżące informowanie się odnośnie poszczególnych etapów dostawy. W przypadku jakichkolwiek nieprawidłowości podejmujemy natychmiastową interwencję.
Działalność gospodarczą w branży prowadzimy już 10 lat i naszym nadrzędnym celem była, jest i będzie satysfakcja i zadowolenie naszych Klientów. Przyjęta zasada wraz z dokładaniem najwyższej staranności, aby realizowane zamówienia były w zgodzie z obowiązującym w tym zakresie prawem stanowią siłę napędową naszego dynamicznego rozwoju.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości proszę zapoznać się z regulaminem sklepu oraz zasadami: realizacji zakupów, realizacji dostaw/odbiorów, udzielanych gwarancji czy dokonywania zwrotów towarów. Ponadto jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem mailowym sklep@e-podlogidrzwi.pl, bądź nr telefonicznym 071 794 03 32 lub 607 886 410, gdzie chętnie i wyczerpująco odpowiemy na zadane pytania i odniesiemy się do zgłoszonych wniosków lub sugestii.
Dostępność towaru:
wszystkie towary poza aktualnymi promocjami, są zamawiane pod złożone przez Klienta zamówienie. Oferowane towary pochodzą wyłącznie od sprawdzonych na polskim rynku producentów/dostawców.
Czas realizacji:
orientacyjny czas realizacji zamówienia (w dniach roboczych) jest określony w opisie towaru.
Wysyłki/odbiory:
wysyłki/odbiory towaru realizujemy po wpływie należności na nasz rachunek bankowy lub wpłacie gotówki przy odbiorze osobistym:
– przewoźnik/kurier - 3-4 dni robocze,
– odbiór własny - następnego dnia, w magazynie Sklepu we Wrocławiu.
Koszt dostawy:
Koszt dostawy wyliczamy do konkretnego zamówienia po wybraniu opcji DOSTAWA i przesyłamy drogą mailową.
Gwarancja/rękojmia:
wszystkie oferowane towary posiadają gwarancję producenta/rękojmię dostawcy zgodnie z regulacjami obowiązującymi na terenie RP. Reklamacje konsumenckie, w zależności od wyboru dokonanego przez Klienta, należy kierować do Producenta/Autoryzowanego Serwisu w przypadku reklamacji zgłaszanych w oparciu o Kartę Gwarancyjną lub na adres sklep@e-podlogidrzwi.pl w przypadku reklamacji zgłaszanych w oparciu o rękojmię. Właściciel e-sklepu zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
Polityka bezpieczeństwa:
dane osobowe naszych Klientów przechowywane są w naszej bazie z zachowaniem wszystkich obowiązujących w tym zakresie przepisów i regulacji.
W A Ż N E !
oferowane towary sprzedawane są z 23% stawką VAT. Celem otrzymania Faktury należy wypełnić wszystkie rubryki formularza ZAMÓWIENIA oraz zaznaczyć w UWAGACH DO ZAMÓWIENIA - Faktura VAT. Brak podania pełnych danych skutkować będzie wystawieniem Paragonu.
każdy Klient ma prawo do pełnej informacji odnośnie interesujących go towarów i aktualnego etapu realizacji złożonego przez niego zamówienia.
po pokwitowaniu odbioru zamówionego towaru należy w obecności dostawcy/kuriera (dostawa pod wskazany adres) lub pracownika magazynu (odbiór własny) dokonać kontroli, czy opakowanie znajduje się w stanie nienaruszonym. Zaleca się również sprawdzenie zakupionego towaru.
w przypadku stwierdzenia braków ilościowych/uszkodzeń mechanicznych należy spisać protokół rozbieżności.
protokół spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera, uprawnia do zgłaszania roszczeń ubezpieczeniowych, co do ilości lub uszkodzeń mechanicznych. Zalecane jest również zrobienie dokumentacji fotograficznej. Protokół rozbieżności stanowi podstawę do złożenia reklamacji z tytułu wad zamówionego towaru ujawnionych w trakcie jego odbioru/dostawy. Reklamację z tego tytułu należny złożyć w ciągu 7 dni kalendarzowych licząc od daty odbioru/dostawy przesyłki.