Mój koszyk: 0,00 pln (0 poz.)

O Sklepie

Szukasz paneli, podłóg drewnianych i drzwi sprawdzonych na rynku polskim dostawców?

Jesteś pod właściwym adresem!!!
Wysoka jakość, konkurencyjne ceny, doświadczony zespół pracowników świadczących profesjonalne doradztwo i obsługę – to wszystko składa się na



W naszym sklepie oferujemy Państwu wyłącznie produkty sprawdzonych na polskim rynku producentów i dystrybutorów. Dzięki temu bazując na naszych wieloletnich doświadczeniach możemy gwarantować jakość sprzedawanych towarów i wysoki poziom związanych z tym usług. Wszystkie oferowane produkty posiadają oryginalne, fabryczne opakowanie i pełną gwarancję w myśl obowiązującego na terenie RP porządku prawnego.

Jako jeden z fundamentalnych celów naszej firmy uważamy sprawne realizowanie dostaw zamówionych towarów. Korzystamy z sprawdzonych, w toku wieloletnich działań na rynku, przewoźników którzy swoim profesjonalizmem gwarantują, że przesyłki dotrą pod wskazany na zamówieniu adres, w zadeklarowanym czasie i bez uszkodzeń. Wszystkie realizowane wysyłki są ubezpieczone. Dodatkowo umożliwiamy Państwu dostęp do bieżącej informacji odnośnie poszczególnych etapów dostawy. Interweniujemy w przypadku jakichkolwiek nieprawidłowości.

Działalność gospodarczą w branży prowadzimy już 14 lat. Naszym nadrzędnym celem była, jest i będzie satysfakcja i zadowolenie naszych Klientów. Zasada ta wraz z najwyższą dbałością o jakość i stan dostarczanych towarów, stanowią siłę napędową naszego dynamicznego rozwoju.

Pełen zakres wiedzy odnośnie zasad i warunków dokonywania zakupów w naszym sklepie uzyskacie Państwo po zapoznaniu się z Regulaminem oraz informacjami znajdującymi się w zakładkach: Jak zamawiać, Odbiór osobisty, Koszt dostawy. Ponadto jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem mailowym: sklep@e-podlogidrzwi.pl, bądź nr telefonicznym 71 794 03 32 lub 607 886 410, gdzie chętnie i wyczerpująco odpowiemy na zadane pytania i odniesiemy się do zgłoszonych wniosków lub sugestii.


Czas realizacji zamówienia: orientacyjny czas realizacji zamówienia (w dniach roboczych) jest określony w opisie towaru
Wysyłki/odbiory: wysyłki/odbiory osobiste towaru realizujemy po wpływie należności na nasz rachunek bankowy lub wpłacie gotówki przy odbiorze osobistym: – wysyłka kurierem – 1-2 dni robocze, liczone od daty odbioru przesyłki przez kuriera – odbiór osobisty - następnego dnia, po powiadomieniu klienta o gotowości do wydania towaru, w magazynie e-sklepu przy ul. Ziębickiej 32 we Wrocławiu
Koszt dostawy: koszt dostawy wylicza program po złożeniu zamówienia. Stawki za poszczególne rodzaje przesyłek znajdują się w zakładce Koszt dostawy
Gwarancja/rękojmia: wszystkie oferowane towary posiadają gwarancję producenta/rękojmię dostawcy zgodnie z regulacjami obowiązującymi na terenie RP. Reklamacje konsumenckie, w zależności od wyboru dokonanego przez Klienta, należy kierować do Producenta/Autoryzowanego Serwisu w przypadku reklamacji zgłaszanych w oparciu o Kartę Gwarancyjną lub na adres serwis@dystrybucja.biz.pl w przypadku reklamacji zgłaszanych w oparciu o rękojmię. Właściciel e-sklepu zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona
Polityka bezpieczeństwa: dane osobowe naszych Klientów przechowywane są w naszej bazie z zachowaniem wszystkich obowiązujących w tym zakresie przepisów i regulacji



W A Ż N E !

  • oferowane towary sprzedawane są z 23% stawką VAT. Celem otrzymania faktury należy wypełnić wszystkie rubryki formularza ZAMÓWIENIA oraz zaznaczyć w UWAGACH DO ZAMÓWIENIA - Faktura VAT. Brak podania pełnych danych skutkować będzie wystawieniem Paragonu
  • każdy Klient ma prawo do pełnej informacji odnośnie interesujących go towarów i aktualnego etapu realizacji złożonego przez niego zamówienia
  • po pokwitowaniu odbioru zamówionego towaru należy w obecności dostawcy/kuriera (dostawa pod wskazany adres) lub pracownika magazynu (odbiór własny) dokonać kontroli, czy opakowanie znajduje się w stanie nienaruszonym. Zaleca się również sprawdzenie zakupionego towaru
  • w przypadku stwierdzenia braków ilościowych/uszkodzeń mechanicznych należy bezwzględnie spisać protokół rozbieżności
  • protokół spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera, uprawnia do zgłaszania roszczeń ubezpieczeniowych, co do ilości lub uszkodzeń mechanicznych. Zalecane jest również zrobienie dokumentacji fotograficznej. Protokół rozbieżności stanowi podstawę do złożenia reklamacji z tytułu wad zamówionego towaru ujawnionych w trakcie jego odbioru/dostawy. Reklamację z tego tytułu należny złożyć w ciągu 7 dni kalendarzowych licząc od daty odbioru/dostawy przesyłki

Kategorie

Facebook



Sprawdź nasze pomocje na FACEBOOK-u

Jesteśmy najlepsi w internecie!

Jesteśmy najlepsi w internecie!
W ostatnim czasie do naszej oferty wprowadziliśmy jeszcze lepsze produkty w cenach niższych nawet o 40%. Serdecznie zapraszamy do zakupów i korzystania z naszych najnowszych promocji.

WYSYŁKA GRATIS !!

WYSYŁKA GRATIS !!

WYSYŁKA GRATIS
transport paneli Quick Step oraz FAUS GRATIS!
Dotyczy zamówień powyżej 1.500,00 zł.
Nie dotyczy koloru CLM1655, CLM1487.

Jesteśmy do Państwa dyspozycji!

Jesteśmy do Państwa dyspozycji!
Tel: 71 794 03 32
Tel kom: 607 886 410
sklep@e-podlogidrzwi.pl

O NAS

E-podlogidrzwi.pl to sklep oferujący markowe drzwi wewnętrzne, drzwi zewnętrzne, drzwi wejściowe oraz panele podłogowe i podłogi drewniane. Gwarantujemy Państwu najwyższej jakości produkty w niskich, promocyjnych cenach. Zakupione u nas drzwi, panele podłogowe, podłogi drewniane czy podłogi bambusowe oraz akcesoria dostarczymy ekspresową dostawą wprost pod wskazany adres gwarantując bezpieczeństwo przesyłki!